(SATURDAY) FR-S Supercharger Install – Supercharger by Vortech @vortechsuperchargers – FR-S by Stay Crushing @staycrushing – Intallation by Jordan Innovations @jordaninnovations – Top Photo from Stance Natio

0
12

POSTED ON 1/18/2013

missyhino

2h

@jayare_86

david95teggy

2h

@rick_vs

driftingcom

2h

#86fest #socalfrs #garagefrs #scion #frs #motrist #subaru #brz #fa20 #ft86 #supercharger #rocketbunny #staycrushing #bensopra #iamthespeedhunter #trd

rhutchinson35

2h

@ryankn0wzitall

ismael_b3

3h

Dose any one know how much a kit like that would cost

mike_aka_slim

3h

@shattered1zdream

dj_unlmtd

3h

@trd_dubb @dj_trd

ijmaci

3h

@ismael_b3 go to istaycrushing.com and he has it listed on there! I think he sells them also

ericdud

3h

@ismael_b3 I’m going to assume 6-8k

chubbs420

3h

@lilmaiin told ya nig

yaegs4life

3h

@rl20zero1 @neilmon @funksgram

onetoomany5

3h

I’m excited for you!!

yaegs4life

3h

4 g without tunning software . Don’t think the kit with software has been released yet . @808subbie

jmatao

3h

@iaaaaan blah blah blah haha

relltws

3h

@so_groovy_ivan

aiironn

3h

@x__retronate__x

so_groovy_ivan

3h

I might get a this lol @thirdworldrell

kennyoskey

3h

@kingchasen1017

s13_luis86

3h

About time ! Should have bon a dealership option

rl20zero1

3h

@yaegs4life nice! I didn’t know u were looking to boost

driftingcom

3h

#drift #drifting #formulad #formuladrift #d1 #d1gp #d1grandprix #club4ag #pasmag #superstreet

haul_on_it

3h

SIIIIIIIICCK

shift_robinson

3h

@livinlow_anguloko

luis_lujan17

3h

God damn it. I’m so jealous.

deaverfever

3h

One week the motor blown just saying lol “if your not breaking stuff your not going fast enough!”

neilmon

3h

@yaegs4life looks good!

rick_vs

3h

A fine choice in forced induction 🙂

yaegs4life

3h

@rl20zero1 lol not anytime soon. But they make crazy numbers

kenkartasasmita

3h

@dhandanbros hmmmmm. Dhan. Sc nya goks nih kyknya.

driftingcom

3h

@kengushi @frs_86 @daiyoshihara

driftingcom

3h

#gtr #jgtc #kengushi #speedhunters

ericdud

3h

@yaegs4life agreed but I still think its goin to be around there, not to mention that’s just the parts to boost it, I don’t think stock tires will be much use for that kind of power etc etc, ill give it a solid 7k =)

yaegs4life

3h

o hell yea will def need more traction . These stock wheels won’t cut it . @808subbie

oreomother

4h

@ericvanderwoodsen

ericdud

4h

@yaegs4life don’t forget the clutch too =) god damn I wish I had that car to throw money at LOL

yaegs4life

4h

@808subbie clutch might hold up . I’m not going to be beating the hell out of it if I do it .

averywongky

4h

You gotta gimme a ride with the supercharger init someday when I am Jordan innovations or smth…

magicikesauce

4h

Love that plate @staycrushing

sleeper87

5h

@oscar_frs get this

danielpezon

5h

Bad

aprtunedgti

5h

@swaghettiandmeatballin

swaghettiandmeatballin

6h

@aprtunedgti Yesss!! I’ve been looking into this!

ddowg

6h

Would kill for this

slapjitsu

6h

@driftingcom if they can have a supercharger for this, why can the nt 300zx have one lol

marrbinsj

6h

@rookczc oh man

oscar_frs

8h

@sleeper87 its a nice kit but im goin turbo 😉

rivasscotti

13h

Hermano @diegoleoncio yo me conformo d pana no exijo mucho

driftingcom

17h

MSRP on the Tuner Kit (4TF218-114L) is $4,298.95
MSRP on the Complete System (4TF218-014L) is $5,687.95

takataracingusa

23h

#takataracing for the win!

abmyn

4h

Nice

driftingcom

4h

@fredricaasbo

jQuery(“.emoji”).emoji(32); // Set the size for rendering here

Comments are closed.

downloadfilmterbaru.xyz nomortogel.xyz malayporntube.xyz